Tuesday, May 5, 2009

Sekitar Kawasan Kolam Puyu Milik Pembekal Benih & Pembili Hasilan





Sekitar kawasan kolam yang dikunjungi oleh Syarikat Limpahan Ceria Trading (M) Sdn Bhd di kolam milik pembekal anak benih serta pembeli hasilan syarikat kami.

Ramai yang berpendapat ternakan ikan puyu serta ikan air tawar adalah tidak menguntungkan...pelbagai bida'ah yang digambarkan...yang keluarkan pendapat pula hanya masih mencari kebenaran mengenai ternakan tersebut...

Walau bagaimanapun pihak syarikat tidak teragak-agak untuk terus bergerak kehadapan untuk menerobos pasaran yang mungkin dianggap segelintirnya lebih menampakkan kekampungan...

Di Sungai Air Itam Nibong Tebal Pulau Pinang seperti yang dicadangkan oleh syarikat untuk pembinaan 8 kolam ternakan ikan puyu akan dilaksanakan sebagaimana perancangan syarikat.

Selepas kolam ternakan di Nibong Tebal,pihak syarikat akan mengembangkan perancangan syarikat di Kampung Petani Penanti Permatang Pauh serta menceburkan usaha dalam pertanian sayuran serta penghasilan benih ikan...InsyaALLAH didoakan perancangan yang dirancangkan akan terlaksana nanti.

No comments:

Post a Comment